esmaspäev, 23. november 2009

hakkab valmis saama



Nagu igasugune nokitsemisetöö muistegi, võttis asi ikka oma neli korda rohkem aega, kui algselt plaanitud. Kuid mitme kaasosalise ühise jõupingutuse tulemusena hakkas paat kõige kiuste aina rohkem paadi nägu minema. Puitosadest on nendel piltidel uus põrand, mis käib osade kaupa lahti. Uus vööri - ja ahtritekk, uus mootorikate, tammised pardalauad - või kuidas neid kutsutaksegi - on vanast värvist puhastatud ning õilis puit seeläbi väärikalt eksponeeritud. Mootoril on uus sumbutajatoru, mis diisli vibratsiooni arvestades on edevalt sukaga kollektori külge ühendatud. Mootorikate avaneb hingedel, õrnalt "peaagregaadi" ülemist tippu riivates. Taga on uus ja natuke suurem alumiiniumtiivik, mida kaitseb nüüd massiivne raudvõru. Tegijate loetelu on kasvanud pikemaks. Eesnimepidi - Mihkel, Madis, Virgo, Margus, tõrvamisel lõi käed külge Tõnu ning Rene tõi kohale eelmainitud uue vindi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar