reede, 6. detsember 2013

Mootor on valmis







Lühidalt siis, mis vahetusse läks ja tehtud on:
Uued raam - ja kepsusaaled, kolvirõngad, simmerlingid (neid on koguni kaks sel mootoril :), veepump, täielik plokikaane remont koos lihvimise, uute juhtpukside, klappidega. Õli tsentrifugaali asemele paberfiltriga õlifiltri korpus, kompressorile uus silindripea koos klappidega. Uued poldid, seibid, mutrid ja tihendid. Generaatori kontroll ja hooldus, uus reduktoriga starter. Kõikide välispidiste malmtükkide puhastamine ja värvimine. Alumiinumi puhastamine värvist.
Vanalt mootorilt võtsin õlijahuti ja välisvee pumba. Mõlemad piltidelt pronksise läike järgi äratuntavad. Veesärgiga kollektor ka vanalt mootorilt. Kasutasin toorikuna ja kohandasin 4 silindrilise jaoks.
Kuigi mingeid koormuskatseid euroaluse peal teha ei saa, näib, et tulemus pole nõrk. Ilma küünaldeta + 4 kraadi juures on käivitumine igati eeskujulik. Loodetavasti siis ka kõik muu.
Olgu mainitud, et eelsüüte küünlaid sel mootoril polegi. Küll aga on tal kollektoris väga talvise käivitumise jaoks ette nähtud midagi leeklambi sarnast, kuid mida pole navigatsiooniperioodil vajadust kasutada.   


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar