reede, 18. november 2011

Revers koos + pisikesed täiendused.

Adun, et arusaadavalt kirjeldada, mida ma reversiga täpsemalt tegin, on siin ilma joonisteta peaaegu võimatu, kuid panen siiski märksõnad kirja.
Oli kaks probleemi - käik hüppas välja ning käik läks sisse raginaga. Käigu ragina põhjuseks peaks olema see, et sünkronisaatori surve vastu koonuspinda oli liiga väike, et võllide pöörlemist enne käigu lülitamist ühtlustada. Asendasin survevedrud tugevamatega. Kuna käiguhark saab seeläbi ka endale suurema väände, tegin hargile tugevdused külge, et selle väändumist vältida. Nüüd omakorda, kuivõrd juba enne käik see ei tahtnud püsida, siis nüüd enam ammugi mitte, sest tugevamad sünkronisaatorivedrud tahavad sisselülitatud käigu puhul käiku uuesti välja lükata. Selle vältimiseks tegin käigu fiksaatori täiesti ümber. See käib nüüd stopperiga riivi põhimõttel. Käigukangi külge tegin eebli, millest saab riivi vabastada ja uuesti rakendada. Reversit pole ma veel kaatri külge installinud ja võibolla jätangi garaazi talvituma.

Siin on näha tugevamatega asendatud edasikäigu sünkronisaatorivedrud.

Käiguhargi külgedele on lisatud tugevdused. Originaalis on ta kaunis kipakas ning vaatasin, et isegi peale väikest katsetust olid sisselõiked mõnevõrra harali paindunud.