laupäev, 5. november 2011

Kavalad mõtted.

Juurdlesin reversit vaadates ja käike plõksutades oma tunnikese. Ning võtsingi nõuks asja uuesti maha võtta. Keerasin mutrid lahti ja punnitasin ta "masinaruumist" kokpiti põrandale. Kuigi korpus on sel alumiinimust, on see siiski sigaraske. Peal on tal birka, mis ütleb, et kogu jõuseade kaalub 580 kg. Mootoril birka ütleb "peamasina" kaaluks 460 kg. Kui kardaan maha arvata, mille kaal võib olla kuskil 15 - 20 kg, siis peaks revers kaaluma umbes 100 kg ringis. Igatahes on ta liiga raske süllevõtmiseks ning mööda redelit allajalutamiseks. Küllap tuleb keegi varsti ikka kaatrit uudistama ja tema minu abimeheks saabki :)
Väänlesin täna mootoriruumi uudistama hooratta mahamonteerimise võimalusi. Üldine plaan on olemas, vist saabki kätte. Enne seda tahan aga teha katse ilma kardaanita. Viimane on piisavalt suur, et olla potentsiaalne vibratsiooniallikas. Kui kardaani eemaldamisega vibra kaob, siis on põhjus selge. Kui ei kao, võtan ikkagi hooratta maha, teen vaheflantsi ning võibolla proovin seda tasakaalustada kummipingis.

Ja üks mõte on veel. Kangutasin ja loksutasin mootorit ning mis ma täheldasin.....minumeelest on mootoripadjad täiesti surnud. See 460 kg pole ka mingi selline raskus, et see patjadel võdiseda ei võiks. Mootor istub omal kohal aga nagu valatult ja sõna valatult ei ole siin positiivses tähenduses. Niisiis peaks patjade asendamisega ka pilt pehmemaks minema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar