Uurisin kaatrit ning võtsin muuhulgas reeversi kaane pealt maha. Õli asemel oli sees mingi pruunikas ollus ja vesi. Varsti läheb vist külmaks ning jää võib reversi korpuse puruks pressida. Võtsin ta hoopis kaatrilt maha, harutasin laiali ja pesin jubinad puhtaks. Hammasrattad ja laagrid on heas seisukorras aga simmerlingid tuleks ära vahetada. Reversil on sees jahutusradikas. Millegipärast olid väljaviigud kinni pandud ning asi käis järelikul ilma jahutuseta. Kuidas jahutus töötab, see pole veel selge. Võibolla on selleks eraldi jahutusradikas aga võibolla on reversi jahutus ühises veeringes mootoriga. Kui saab joonised, siis näeb seda asja. Mõned pisiasjad tulid välja, mille saab nüüd ära teha. Käigufiksaator ei toimi ja võibolla hüppas kaatril käik vahel välja. Siis üks pisike vedruke kasti sisemuses on puruks ja kasti mõlemad kandurid olid lahti. Lülitusmehhanismi uurides hakkas silma, et vähemalt teoreetiliselt peaksid käigud sisse minema ilma raginata. Seal on kaks hiiglaslikku sünkronisaatorit mis peaksid veetava võlli enne lülitust kaasa haarama, st pöörlema panema, misjärel hammasrattad lülituvad üksteise hammastesse. Võibolla need sünkronisaatorid siis libisevad läbi. Mulle tundub aga, et asja saab selliseks tuunida, et raginat ei ole.
Keerutasin sõuvõlli ja selgus, et see on päris kõver. Tiivik jällegi ilma ühegi täkketa. Miks ta kõver siis on, seda ei tea. Peale reversi kokkulappimist mõtlen sõuvõlli lahti võtta, et see sirgeks rihtida.
Uurisin ka mootorit ning enda suureks rahulduseks tuvastasin, et see on tõesti uus. Mutrid, poldid on ilma keeramisjälgedeta, kõik on ilus ja jubinad omal kohal. Tunnilugejal on peal number 0040 :)
Keerutasin sõuvõlli ja selgus, et see on päris kõver. Tiivik jällegi ilma ühegi täkketa. Miks ta kõver siis on, seda ei tea. Peale reversi kokkulappimist mõtlen sõuvõlli lahti võtta, et see sirgeks rihtida.
Uurisin ka mootorit ning enda suureks rahulduseks tuvastasin, et see on tõesti uus. Mutrid, poldid on ilma keeramisjälgedeta, kõik on ilus ja jubinad omal kohal. Tunnilugejal on peal number 0040 :)
Arvasingi, et putitad alumiiniumist alust, ei tea küll mispärast? Heh.
VastaKustutaPuitpaadil seevastu kohandusid mootoriäärsed põhjaplaadid sobivasse asendisse ja võlli fiksaator läks kah paika. Seibi sõukruvi ja paadi vahele aga ei õnnestunud panna kuna seibi läbimõõt on väike.
Võiks nüüd tuleval nädalavahetusel paadile uued ristsed korraldada ja Võrtsu peal korra ära käia. Saame äkki seal külastuskeskuses magada?
Külastuskeskuses vist ikka magada ei saa, aga äkki kui neljapäev viljandi minek siis peaks paadi kaasa võtma?
VastaKustuta