Vaheaeg kestis tublid 2,5 päeva. Nüüd olen teinud järgmisi asju:
1) Pingutasin rooliketi. Kuna pinguti oli põhjas, siis pidin pisut asju ümber korraldama.
2) Lõpetasin roolikardaani remondi. Loe: splintisin eelmisel aastal valmistatud ja paigaldatud ristliigendid.
3) Panin roolipalleri (loodan vaikselt, et see termin on õige) st tüüri läbiviigu kerest, paika. Ühendasin trossid, installisin uue rasvanööri, möglasin määrdega kokku ja pressisin poltidega kogu selle kupatuse kokku.
4) Paigaldasin ahtrisse ujumisredeli. Liigendiga ja puha, pilti veel pole.
5) Lõpetasin kajuti koikude alustega. Värskelt lakitud.
6) Hankisin kajuti ukselukule võtmetooriku ja viilisin st loe: olin laisk ja tegin enamasti rellakaga uue võtme.
7) Kajuti uks oli aastase seismisega kiiva kiskunud. Kleepisin uksele kunstipärase vineerriba ning ukseleht on nüüd jälle sirge. Lisaks lõikasin uksele sisse ventilatsiooniavad, ostsin ehituspoest ventilatsioonirestid, matistasin ukse ja lakkisin uuesti. Ukse hingede kinnituseks on ette nähtud väga popid kruvid, mõned neist roostes. Lasin need rellaka terasharjaga puhtaks ja lakkisin lihtsalt kahekomponentse lakiga. Las esialgu jääb nii.
8) Tegin kajuti luugile uue vineerist paneeli, mis jääb seestpoot näha. Asendasin seega viimase rõveda plastikpaneeli, mis veel oli jäänud.
9) Käisin Vikkervärvis ja ostsin järgmised 3 kg värvi. Reelingute ja veel mõnede pulkade jaoks on seda kuhjaga, kuid väiksemaid purke pole. (Hind pisut kerkinud)
10) Käisin traktoripoes ja ostsin uue ampermeetri.
11) Katsetasin fööniga, kas temperatuurinäitajad töötavad. Mootori vesi - töötab, mootori õli - töötab, reversi õli - ei tööta. Need on nö pneumaatilised termomeetrid. Toimivad ilma elektrita, torustikus paisuva gaasi toimel. Isegi palavate ilmadega reageerisid ning seierid nihkusid pleekimata jäänud nullpositsioonidelt kõrvale. Ja tuhkagi ma sellist pneumaatilist termomeerit kusagilt sain. Sel peaks vähemalt 3 m peenikesest torust saba taga olema, poes müüakse 1,8 m. Kui asi kriitiliseks läheb, soetan elektrilise, kuid tegelikult see mõte mulle ei meeldi.
12) Sain kerge punnitamise tulemusena lahti tahhomeetri. Puhastasin klaasi seestpoolt mingist tundmatust ja rabedast ainest (nitrolahusti ei mõiganud grammigi). Kõpitsesin seierilt oksiidi maha ja uuesti kokku kruvituna nägi päris kabe välja. Ei tea muidugi, kas äkki töötab ka.
13) Kruvisin ampermeetri ja tahhomeetri lakitud vineerist armatuurlaua külge. No ilus on. Mis siis veel rääkida, kuid kõik kellad külge saavad :)
14)Vahepeal kruvisin rooli kokku ja olin nii uhke tammest treitud roolipulkade üle. Aga kuna need olid vaid õlitatud, mitte lakitud, siis algas juba esimesest päevast ilge määrdumine mu räpaste käte läbi. Puhastasin uuesti ja lakkisin. Mu tugevad, äärmiselt mehised käed võivad ka tulevikus olla määrdunud. Näiteks kütuse ülespumpamisest, ankruketi käsitlemisest, pilsipumba ummistuse likvideerimisest või niisama millegagi koos.
15) Tööriistamarketist soetasin 4 kummipatja. Reversile.