Veetsin nädalavahetuse selles mõttes kasulikult, et ladusin kaatri reversi kokku. Sees on kõik uued laagrid (11 tükki) ja uued, sünkronisaatoreid suruvad vedrud (6 tükki). Mingeid komplikatsioone ei esinenud, mitu korda kokku ja lahti võtma ei pidanud, osi üle ei jäänud. Reversi joonisest oli seejuures palju abi. Käigufiksaatori (nimetagem kõnealust, äärmiselt sitkest terasest valmistatud detaili siis nii) lõikasin lahti ja keevitasin uues asendis kokku, et ta paremini oma teenistust täita saaks. Reversi jahutusradikas osutus lekkivaks. Küllap oli see spiraalne vasktoru, mis reversi õli ülekuumenemist takistab, millalgi lõhki külmunud. Tinutasin prao kinni ning tundsin rahuldust Hercule Poirot´i stiilis (oh kui edev) ennustusest lahkamisel - kusagilt pidi see vesi ju masinavärgi sisse saama. Sellest siis omakorda laagrite roostetamine. Nii on need asjad omavahel seotud.
Töötunde tuli laupäeval 7 ja pühapäeval 6,5.
PS. Näib, et sügiseti poleks paha jahutussärki suruõhuga läbi puhuda.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar