Jah, pool mootorist on valmis. Pildilt puudub mootori ülemine pool, ehk plokikaas koos jubinatega. Pole ka veepumpa ega starterit ning ainueksemplaris vaja meisterdada vesijahutusega kollektor ning sobitada vana mootori õlijahuti.
Vahetusse läksid saaled, kolvirõngad, kõik tihendid, poldid, simmerlingid (neid on nimelt kaks :)) pluss korralik pesu ja malmosade värvimine. Alumiiniumi puhastasin vanast värvist ja jätangi haljaks. Lisasin kaasaegse õlifiltri tsentrifuugi asemele. Generaator käis kontrollis ja sai endale uue pingeregulaatori, mida moekalt tabletiks hüütakse. Plokikaas on oma ala meistrimehe käes, läbimaks korralist remonti. Uued pihustiotsad juba ootavad.
Juppe on igas traktoripoes vabalt saada. Hinnad väga mõistlikud. Näiteks kahe soonega rihmaratas. Teine soon siis broneeritud merest võetava jahutusvee pumba ringiajamiseks. Mõtlesin juba, et peab hakkama ise aretama aga ei muret. Samale mootorile, kuid turboga varustatule, on ette nähtudki kahe soonega. Niisiis ca 10 euro eest asi olemas. Natuke suurema diameetriga. Ja ongi hea. Pump ja genekas pöörlevad kiiremini - jahutab paremini pluss elektrit rohkem :)
Pildilt on näha, et agregaat on varustatud kompressoriga. Selle ma panengi käiku. Lisan kaitseventiiliga suruõhu ballooni koos manomeetriga, et näiteks kummipaati või madratsit käpelt täis lasta. Üks mõte pesitseb peas, et äkki teen mootori kapoti peale sellise äravõetava raami jalgratta hoidjatele näiteks neljale rattale. Kasutades auto katuse rattahoidjaid. Et saarel või laiul saaks lihtsamalt liikuda. Nii õnnestub võibolla isegi ratta kumme pumbata.
Mootoril on ka hüdropumba võimalus aga mul pole vähimatki ideed, mida kaatril hüdraulikaga peale hakata.
Paar nädalat tagasi viisime paadikese uude kohta, otse töökoja kõrvale.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar