Seoses kaatriprojektiga on puupaat müügis.
Paadile on paigaldatud 1100 cm3 Suzuki automootor koos käigukastiga. Mootor on 4 silindriline, vesijahutusega. Käigukast on sõuvõlliga ühendatud kardaaniristiga. Jahutusradiaator on paigaldatud ahtriistme alla. Aku ja sumbutaja asuvad ahtiteki all. Bensiinipaak asub vööriteki aluses panipaigas.
Algselt oli paadil ühesilindriline Saksa DV päritoli diiselmootor ning Poola päritolu revers. Nende agregaatide puuduseks oli see, et mootor evis lausa uskumatud vibratsiooni, kolossaalset müra ning hämmeldustekitavat jõuetust. Revers lülitus küll sujuvalt, kuid hammasrataste vilin sekundeeris päris võrdväärsena mootori poolt toodetud kakofoonilisse kanonaadi. Ühesõnaga nii ilusasse paati lihtsalt ei sobi selline tehnika.
Automootori paigaldamise tingis selline mõtteviis: mootor olgu piisavalt võimas, et paati väikese pingutusega vabalt edasi viia. Mootor olgu võimalikult vaikne ja revers (edasi - tagasi lülitus) olgu veel vaiksem. Paat olgu lausa hääletu.
Usun, et selle mootoriga on need tingimused enamuses täidetud. Mootori 50 hj pole piisavad, et paati pinnale kergitada ja klisseerima panna. Kuid mootor on piisavalt võimas, et 1500 - 2000 pöörde vahemikus head sõitu teha. Mootor on neljasilindriline ja praktiliselt vibratsioonivaba. (Asub veel lisaks kummipatjadel) Mootoril on otsas originaalkäigukast ja nagu me teame, siis autode käigukastid on hääletud. Lisandub see, et käiku sisse lülitades on vaja kasutada sidurit. Mootori paigaldus ei ole päris lõpuni viidud. Paigaldamata on juhtmed, näidikud, gaasi ja õhuklapi tross. Valmis ei ole uus mootorikate - see on kuskil poolepeal.
Sellel, kes soovib seda suurepärast alust seotada, on järgmised võimalised:
Osta see nii, nagu ta hetkel on. Või osta ta lõpuni ehitatuna. Arutleda selle küsimuse üle saab telefonil 50 12 678, Margus
PS. Paat on ehitatud Saaremaal 2003 aastal. Kere on väga heas seisukorras. Asjatundlik ostja võib noaga puitkere torkida, et selles veenduda.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar