Tõttasin garaazi ja ellimineerisin algatuseks roolikardaani lõtku. See käis nii, et puurisin ellipsisse kulunud kardaaniristi augud uuesti üle ja tegin uued, õige mõõduga tiftid. Mõtlesin siis, et panen kardaani kaatri külge tagasi.
Vaatasin mis ma vaatasin seda õliligast mootoriruumi ja mitte ei tahtnud sinna enam sisse ronida. Kerisin aga vooliku lahti ja tassisin survepesuri kohale. Võtsin abiks kaks pudelit asfaldipleki eemaldajat ja asusin kraamima. Nii see päevake mööduski.
Mootoriruum oli täis kirjeldamatut löga - õli ja diiselkütusesegune ollus puulehtedest ja ma ei tea millest. Sellise kleepuva ja tihke konsistentsiga. Tugevdusribide vahelised ülevooluavad muidugi ummistusid hetkega. Kraapisin pahtlilabidaga seda tökatit kus aga sain ning lõpus oli seda ca ämbrijagu. Palju oli neid kohti, kuhu ma vahele ei mahtunud ning põrandani ei küündinud. Nendest kohtadest urgitsesin pikavarrelise lumekraabitsaga. Õhtuks oli mootoriruum puhas nagu minu äsjapestud hommikused tunked. Mina nagu sitakäi.
Algus 11.30 - lõpp 8.00 = 8,5 tundi.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar